2 Ocak 2008 Çarşamba

Alkaseltzer piyasada var mı hala??

Yeni bir yıl... Ne oldu? Yeni ajandalar aldık. Çoğu bir kaç ay içinde işlevsizleşecek. Ajandalarıyla yatıp kalkan insanlara öpücüklerimi yolluyorum. Ben çok seviyorum öyle insan tiplerini. Birbirimize hediyeler aldık. (Ben almadım, her iki anlamda da.) Hediye alan insan tiplerini de severim. Abiciğimin özlü sözünün sırasıdır: Hediye al ama hediye alma:) Yeni başlangıç hesabı kararlar falan alınmıştır heralde, ben karar verenin kararlarına uyanını severim. Yani "ne oldu?" diyorum ama ben insanların yeni yılda birşey olmuşunu severim...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

ben de ajanda aldim , yeni basladim.. yeni yilda yepyeni olayim diyorum ama hayatimdaki olaylar zinciri ajandadaki aylara gore gitmiyor... Mesela sanki benim icin yeni yil bir iki ay sonra gelecek gibi..simdi herseyim tam ortasindayim hersey yarim bitsinler o zaman yilbasi yaparim, gider kutlarim... iliski yarim bir sonra ayrilayim diye bakiyorum. bakmiyorum ugrasiyorum. Okul is guc yarim, tez bitmiyor bitsin istiyorum. Evimin kontrati bile 3 ay sonra bitiyor o zaman tasinmayi dusunuyorum... boyle isin gucun herseyin ortasinda yilbasi degil yilortasi kutlanir... Mart ayi gelir iliskiden cikilir doktora bitre kendine yeni ulke secersin, cikar tatile gidersin yeni ajanda alirsin yilbasi kutlarsin... merhaba yeni hayat dersin...

Adsız dedi ki...

bu arada bos durmayip yilbasindan cok bu ay zamli yatan maasimi sayesinde ay basini kutlayabilirim mesela...

özlem hanım dedi ki...

olmaz öyle.. yeni yıl 1 Ocak'ta başlayacak ve herkesin hayatı o gün değişecek ya da en fazla aldığın alkolün bünyeden çıkması beklenecek. akşamdan kalmalık da 3 ay sürmez kusura bakma. ben çok etkilenirim 3 ay sürer benimki diyorsan, sen çoktan ölmüşsün koçum derim. yok ben zaten içmem dersen yeni yıla hiç giremezsin, seni 2007'de bırakır basar gideriz.

özlem hanım dedi ki...

Özledim seni:)

Adsız dedi ki...

ben nasil ozledim asil...