21 Haziran 2008 Cumartesi

petrol ofisi yanında...

Bu akşam inanılmazdı... Neden??

* Ben futboldan falan anlamam. Bi gol olacak diye 120 dakika beklemek de çok manalı gelmez ama ben niye gözlerimi o ekrandan alamadım??

* Milliyetçi falan değilim. Kimsenin şehit olmasıyla göğsüm kabarmaz en fazla üzülürüm. Niye orda burda forma aradım şöyle en kırmızısından??

Aidiyet duygusu çok güven verici birşey. Çoğu zaman ait olmak istemediğiniz bir yere bile ait olmak güzel sıcak birşey. Benim takımım işte. Sanki yüzbinlerce dolar bana veriliyor. Nerden senin takımın oluyor?? Yok ama öyle değil işte. Ben havalara zıpladım bu akşam sevinçten. O zaman benim takımım...

Yüzlerce insanla beraber izledik maçı. Beraber hopladık. Beraber bağırdık. Beraber bitti gitti dedik. Beraber şok olduk. Sonra çok sevindik.

Köstcüm sağolsun elimin üstüne kapıyı kapattı galibiyet turunda. Bu bir klasik galiba. Çek maçından sonra da annem kardeşimin elini cama sıkıştırmıştı. Hiç canım acımadı. Adrenalin+alkol galiba... Ağzımı kapatamadım maçtan sonra birkaç saat.. Çok acayipti ya...

9 yorum:

hakkımda dedi ki...

hala çok pişmanim. koskoca kapı nasıl kapandı o elin üstüne nasıl acımadı anlamış değilim.
Mucize diye bir şey varsa hepsi bir geceye sıkışmıştır belki.

özlem hanım dedi ki...

tamam tamam yeterince ilgiyi üstüme çektiğimi düşünüyorum. el konusu kapanmıştır:)

Tanya's dedi ki...

Adrenalin ve alkolun yaptırmayacağı yoktur..dikkat et kendine..çarşamba maçı evde seyret

Adsız dedi ki...

ben de butun aksam maca ilgisiz olup son 20 dakikasini internetten izleyip heyecanlanip, kalktim ofis arkadasimi karnini, omuzunu yumrukladim... Aidiyet duygusu mu tez yazma stresi ve onu disariya vurma firsati mi bilemedim... Ama rahatladim...

20 dakika mutlu oldum yuzum guldu.. isimin basina kendi gerceklerime geri donmen de 10 dakikami aldi... Baska dertlerin sikintilarin varsa belki de aidiyet duygusu sevinc falan kisa suruyor onemini yitiriyor...

Hersey hepsi grup psikolojisi... grupla birlikte gaza gelme birbirimizi gaza getirme (acaba aidiyet duygusu derken bunu mu demek istiyosun?)...

Yalniz basina evde oturup bilgisayar oynuyor, sigara iciyor olsan acaba yine kalkip televizyonu acip, maci sonuna dek izleyip sevincten tek basina delirir miydin? veya bu sevinc tum gece surer miydi? farkinda olmadan elini yaksan yine acimaz miydi?... vesaire vesaire.

özlem hanım dedi ki...

tanyacım ben bu işin tadını aldım. olmaz evde...

berkaycan ben işin eğlencesindeyim tahmin edileceği üzere.. burda suare diye bi yer var. hayvan gibi konser salonu. Çarşamba Bursa Suaredeyiz. İçip içip zıplamaca heheyt.. Aidiyet meselesine gelince ben suareye aidim galiba:)

Unknown dedi ki...

o kadar net anladım ki anlattığın şeyi. çünkü benim de hissettiklerim tamamen aynıydı.

hayatımda ilk defa bir maç izlerken "gooool" diye bağırdım. evlerinin balkonlarına türk bayrağı asan insanları tasvip etmezken, milliyetçiliğin yanından geçmezken birden sevgilim ve bir arkadaşımızla kendimizi bağdat caddesi'nde arabada kutlama yaparken bulduk.

pencereye oturup bağırdık, eğlendik.

aidiyetten başka bir şeyle açıklanamaz galiba.

fazlası hoş olmasa gerek ama böyle zevkli galibiyetlerde bence çok zevkli.

bu arada blogunu çok seviyorum.

:)

özlem hanım dedi ki...

sucuk...

şimdi maçtan döndük. böyle bir zamanda okumak istemezdim en sevdiğim bloggerın yorumunu.. ben anlamam futboldan falan ama güzel oynadık ya.. yenilmeyecektik:(

kedi dedi ki...

Ben de anlamam,sevmem tasvip etmem.Aşağılık duygumuzu tatmin ettiğimiz bir spor derim futbol.11 herif cukkayı götürüyor,topun peşinde koş,karı kız,ev,araba,süper yaşam,millet sevinince deliriyor,yenilince kahroluyor,bide üstüne"seviniyom öküzleri"sağa sola ateş açıp sen ben onun canını alıyor.

Ama keyifle izledik ve hüsranla biteceğini de bildiğim için mahsun kırmızıgül gibi kapattık tvyi
Yenilmedim ayaktayımmmm

özlem hanım dedi ki...

Biyocum valla benim de üzüntüm bugün geçti ne yalan söyliim. Ama zavallı annem hastalanmış resmen. Sabah kalkmış ama eli kolu kalkmamış garibin..