4 Temmuz 2008 Cuma


Bu dünya yakışıklısının resminin altına nasıl "1989-2008" yazılacak???

7 yorum:

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Sadece aşağıdaki yazıyı okumak bile yetti bana,bir de resmini görmek:(((((
Ahhh çok acı çokkkkkkk

Adsız dedi ki...

tşk ederm ablacım..

Adsız dedi ki...

çok saol bu düşünceli dawranışın içn.. rahat rahat uyusunlar işalla.. onuru çoq ösledim şimdiden...

özlem hanım dedi ki...

canım benim bunu düşünceli davranış olarak değerlendirmeyelim istersen.. burada herşey geldiği gibi. düşünerek yapılan pek bişey yok. senin okumamanı tercih ederdim ama neyse... bişeyler karalamadan olmazdı.

önünde upuzun bi hayat var güzelim. çok güzel şeyler yaşayacaksın. kötü şeylerle beraber. iyi ve kötü birbirinden ayrılmıyor. hayat böyle bişey.

seni çok seviyorum..

özlem hanım dedi ki...

kızlara selamlar öpücükler...

umura söyle kalpli dövme yaptırmasın.. çok kafama takıldı:)

Tanya's dedi ki...

Ozlemcim,

Yolu ışık olsun..cok acı..

özlem hanım dedi ki...

arkasından bu kadar yanılan insanların yolu ışık olmaz da ne olur??