29 Temmuz 2008 Salı

şişman neşesi...

Aldım. Bu da oldu. Zor oldu ama oldu işte. Dünyanın sonu değilmiş gördüm. Ben resmen gittim mayo aldım. Hem de baya yüzücü mayosu gibi mayo. Mayo mayo bi mayo aldım. Bikini değil evet mayo. Yüzyıllardır bikini giydikten sonra mayo almak, bi de onu giymek, 30 yaşında olmak, hayatının en şişko yazını yaşamak sadece kızların anlayabileceği ciddi bir travma. Bütün haftasonu mayomdan bahsetmeye çalıştığım için herkesten anlayış bekliyorum. Hazmetmeye çalışıyorum. Ama yaptım. Ben ruhumu double çikolatalı magnuma sattım. Günde iki tane magnum yemek için gerekirse mayo giyerim arkadaş. Giydim de... Kendimi güreşçi gibi hissetmenin yanında bir de havuza girerken "bi dakka bi fazlalık var, hala çıkarmam gereken bişeyler var" hissinden de kurtulamadım. Bir de iğrenç güneş yanıkları meselesi falan da var. Ayrıca mayodan da çok birşey beklememek lazım neyi ne kadar kamufle edebilir ki?? Amaan neyse ne, ben zayıf günlerime veda edip artık kendimi tombul bir insan olarak kabul etmeye çalışıyorum galiba. Kilo verme verememe stresi yedi bitirdi beni. Bi süre böyle işte, bol şeyler giyerim, mayo giyerim, kocaman elbiseler giyerim ne biliyim rejim lafı duymak istemiyorum...

10 yorum:

bahadir dedi ki...

konkit şişman deilmiş...zayıfmış hemde çok..

özlem hanım dedi ki...

ne demek aşkım bu? iyi diyelim iyi olalım gibi bişey mi?

fundamental dedi ki...

ozlem abartma yaaaaa
valla abartma
iyisin iyi :))

Adsız dedi ki...

özlem hanım biraz abartsanız da anlıyorum hislerinizi :)
ayrıca ben bikiniliydim de ne oldu! bi şey değişmiyor, yaşın 30 olduğunu saklamıyor hiç bişey hem artık metabolizmamız yavaşladı şekerim, bunu fark etmek koyuyor ama öyle. sanırım bu iyice karamsar bir bakış oldu. o zaman hemen toparlayalım. ohhh sefamız olsun ne güzel de keyifli bir hafta sonu geçirdik ruhumuzu nelere satarak hehhehe
ayrıca ben çok kıskandım ben de mayo alacağım :))
bil bakalım kim ?

özlem hanım dedi ki...

Abarttığımı düşündüğüne göre Bahadır'sın..
Hislerimi anladığına göre Köst'sün..
Bikinili olduğuna göre Oya'sın..
30 yaşını saklayamadığına göre Bertan'sın..
"Toparlayalım" cümleleriyle kendini kurtarmaya çalışıyorsan Emre'sin..
Yeni bir mayo alman gerekiyorsa Tolga'sın..

Ay bak bilemedim şimdi kimsin acıba:)

Çok güzel oldu hakkaten yine gelin:)

Tanya's dedi ki...

Ozlemcim,

Ahahayt...mayo mu?.. Bense gecirdiğim günler ve aldığım kilolardan kurtulmaya calışıyorum..fena da değilim..bugün tartıda görünce ahh dedim az kilom daha kaldı incecik günlere hehe..

Bırakma yine de bikininin ucunu derim ben..

Adsız dedi ki...

canım kardeşim benim kıyamam ben sana ,seninde kilon varsa ben napıyım ya..yerlesen bi 10 kilo hemde...sen benim resimlerime bak.yat kalk tugcede ne yagcıklar varmış de..tamam mı cnm..yasasın nutella..

Adsız dedi ki...

canım kardeşim benim kıyamam ben sana ,seninde kilon varsa ben napıyım ya..yerlesen bi 10 kilo hemde...sen benim resimlerime bak.yat kalk tugcede ne yagcıklar varmış de..tamam mı cnm..yasasın nutella..

abdullah alkan dedi ki...

cnm benm ya dikkati başka yerlere ceker idare edersin, prezantasyon hesabı..peki ben de ortaokuldan beri aynı kiloda olmama raamen, ve hatta yakışıklılıımı koruyan gizli güçler olmasına rağmen, son bi kaç haftadır özellikle insanlarında görüp de hayrete düştükleri göbeğimi ne yapayım, ne edeyim, aman dostlar nerelere gideyim heyy..

özlem hanım dedi ki...

kemikler kaynarken vücut ekstra yağ salgılıyor felan olabilir mi? takviye güç hesabı ne biliim...