21 Ağustos 2008 Perşembe

Yaz geçer...

Tatil tatildir işte kardeşim.. 2 gece de olsa, Erdek de olsa hiç sevmediğim çanta toplama işi bile bir heyecan oluyor, bünye buralardan gidiyoruz hissine kapılıyor. Sıkıntı, dert, bunaltı, bulantı siz iki dakka durun biz tatile gidiyoruz..

Ben 10 yaşımda gitmiştim Erdek'e.. Hafızam zayıf olsa da hatırladığım bazı şeyler var:

* Ben küçükken heryerde ışıklı şapkalar ve yoyolar satılıyordu. Canım kocacığımın da ağzı çok sulanmış zamanında 2 günde bozulan dandik şeylere, ona almamışlar ama:( Benim yoyom olmuştu o dönemde.. Şimdi de ışıklı çubuklar, boynuzlu taçlar falan var işte. Şimdiki çocuklar bi acayip ama bizim hissettiklerimizi hissediyorlar mı bilemiyorum. Plajda otururken mısırcı bir grup çocuğun yanına gidip "ağlayın hadi, mısır istiyoruz deyin" falan gibi bişeyler zırvaladı. Toys'r'us'ın önünden geçerken belki ama mısır için falan kendilerini yoracaklarını hiç sanmıyorum. Hem bu mısırlar tatlı da değil, plastik bardak falan da yok.
* Ben küçük bir hanımefendiyken "girmem ben bu denize ya" diye zırıldamıştım. Denizanaları vardı deli gibi. Bu gidişimde denizanalarını sadece kıyıda gördüm. Ne oldukları tam anlaşılmıyordu hatta. Naylon torba sandım önce. Yani deniz anası problemi olmadı ama yosun ormanları içinden denize girmek de adamı yıpratırmış onu gördüm.
* Ben küçükken Erdek'te heryerde "Telli Turna" çalıyordu istisnasız. Hatta ben bu şarkıyı ilk Erdek'te duymuş olabilirim. Bu gidişimizden aklımda kalan "bas gaza aşkım bas gaza" ve "Fatih Ürek delikanlaması". Biz büyüdük ve kirlendi dünya:)
* Deniz anası travmasını yine pek önemsemiyorum ama Erdek'te ciddi bir travma yaşamıştım. Gönen'e gitmiştik. Kaplıcalardan birine girdik. Sadece bakmak için kıyafetlerimizle falan. Ufacık bir havuzda çıplak 10 tane hatun elele tutuşmuş devasa memelerini hoplata hoplata zıplıyorlardı. Hamamlardan, saunalardan, günlerden, kuaförlerden, sadece kadınların toplaştığı yer heryerden bu kadar nefret etmemi buna bağlayabiliriz belki de.. Kuaföre gidince falan hafiften bi yumruk oturur mideme hala.. Ciddiyim..
* Anılarımda Erdek'in en önemli yerlerden birine oturmasının ana sebebine gelirsek; bu süper sıkı durun:) Canım annem Erdek'te sürekli uyuyordu ve hiçbirşey yiyemiyordu. Biz kıpır kıpır annemin bu hallerine bi anlam veremiyorduk. Süper duyarlı, alıngan dayıcım çok üzülüyordu hatırlıyorum. "Sevmediniz siz Erdek'i" alınganlıklarına bile girmişti. Erdek'ten dönünce anladık. Dadada dammmm!!! Annem hayatımın aşkı kardeşime hamileymiş!!!
Peki ben oturdum niye çocukluk anılarımı yazıyorum?? Efendim 2 günlük kısacık Erdek tatilimiz canım kocacığımın çocukluk ve ilk gençlik anılarıyla geçti. Hayatının büyük bir kısmını yazları Erdek'te geçirdiği için "şurada balık tutardık", "burada gitar çalardık", "bu otelde bi kız vardı, ben onunla karşılaşma ihtimalini sevdim" gibi ona göre çok önemli ama benim bi türlü gereken tepkileri veremediğim diyaloglar yaşadık. Ondan etkilenmiş olmalıyım. Dur bi dakka benim de anılarım var krizine girdim heralde:)
Bugünlere gelirsek (biraz zor oldu ama); aslında gelemeyiz çünkü bu tatil bi nevi ilk gençlik tatili gibi oldu. Kendimiz yine 14 yaşında gibi hissettik. Anne baba sıcaklığı, "biraz daha ye", "salata yemedin sen", "şapka tak, başına güneş geçer", "o kadar fındık yenmez, miden bozulur", gizli saklı sigara içmeler, ayrı yataklar:)
Güzeldi ama güzel.. İnsan bunu da istiyor. Sinir krizlerinin ucundan döndüğüm zamanlar olsa da, hala bir aradayken (çok şükür) dibine kadar bunları da yaşamak lazım. Sonuçta deniz, kum, yosun, şemsiye, uzun yürüyüşler, levrek (ama ne levrek), bira, anne, baba, Erdek, YAŞASIN TATİL!!!




Herşeyden herşeyden güzeli ise yaz galiba.. Çok bunaldık, çok sıcak, uzun uzun bi tatil yapamadık, bu yaz Aslımla havuza giremedim, Alanya'ya gidemedim, acı acı şeyler yaşadık ama yazın sonuna yaklaşmak koyuyor bana.. Az kaldı yahu. Egeciğimle bi daha ne zaman havuz kenarında tepişicez..


Dear friends "warning", yaz bitiyor.. Önümüzdeki haftasonu yine bizdesiniz.. Kırdırmayın kafanızı..



79 yorum:

Adsız dedi ki...

özlemcim sayfanı okumak için actıgımda aslım senin erdek fotogrflarını
gördü.inanamazsın özlllemmm dıye cıglık attı. bızde senı cok özledık inş.öbür yaz havuz sefamızı yaparız seni cok seviyoruzz.bizi ara lütfen..

Adsız dedi ki...

Çok kırgınım ve sana laflar hazırladım. Söyleyip gidicem, çünkü söylemezsem gidemiycem.
1- Kendine güvenmiyosun, o yüzden hırçınsın ve sen bunun farkındasın. Hareketlerinin anlamını ve içeriğini düşünüp, mantıklı ve iyimser bir yol bulmazsan- ve bu yola baş koymazsan çevrende sana gıcık kapan insan sayısı giderek artacak
2- Adil değilsin; iğneyi kendine çuvaldızı başkasına batırmıyosun. Hep çuvaldız batırıyosun...Kocaman hem de. Gerçi sen başkasına batırdığın için hiç anlamıyosun ebatları.
3- Gerçekten kilo almışsın.
4- İyilik yapan iyilik bulur: tersi de geçerli.

özlem hanım dedi ki...

twin;

"Kırgınım" kısmını hiç anlayamadım. Anlamak isterim.

"Kendime güvenmiyorum. Hırçınım." diye zaten bas bas bağırıyorum. You're right. Sürekli başkalarına çuvaldızlar gidiyor doğru. Ama kaçırdığın kendimi şişe diziyorum resmen.

Adsız dedi ki...

Gerçekten; tamamen haksız olduğunun, isteklerinin çocukça olduğununun farkında olarak, bilerek ve isteyerek birini üzdün mü hiç? Aksini düşünüyorsan yanılıyorsun...Sana kırgınım evet.

özlem hanım dedi ki...

dear twin;

tanışıyoruz yani? o zaman sen bahadırsın başka da ihtimal gelmiyor aklıma. o kadar lanet olası bir insanım ki üzdüğüm insanlara sırtımı dönüp gidiyorum, hatırlamıyorum bile. bu ne ya??

Adsız dedi ki...

Keşke seni daha fazla tanısaydım veya keşke sen beni biraz tanısaydın. Söylemek istediğim daha çok şey var ama amacım canını acıtmak değil. Sadece en azından bil istedim. Belki vaktin olduğunda düşünüp hayatında bazı şeyleri değiştirme kararı alırsın.

özlem hanım dedi ki...

böyle isimsiz olmuyor ama.. alakasız insanlar hakkında paranoyalar geliştirdim..

Adsız dedi ki...

Hiç önemi yok ismimin. Söylediklerim seni düşündürüyorsa, bunu düşünecek vaktin varsa kim olduğumu deil söylediklerimin anlamını düşün...ama için rahat olsun; ben Bahadır değilim.

özlem hanım dedi ki...

sağol ya aydınlanmış hissediyorum şimdiden kendimi:) her türlü lüzumsuz şey için de lüzumundan fazla vaktim var merak etme..

Adsız dedi ki...

Tam olarak bundan bahsediyordum işte...Gülen suratla iğnelendirdiğin cevabının arkasında koca bir hırs var. Seni kim böyle alenen, herkesin önünde eleştirebilir değil mi?Sen birini kırdıysan kesin haketmiştir yada kesin kötü bir insandır: Sen tipine bakınca şıpadanak anlarsın kimin iyi kimin kötü olduğunu...Ama hırslarla yaşamak zordur.Ben üzerinde durmayabilirim hatta bir gün herşeyi unutup senin dostun bile olabilirim ama sen bu huzurdan hala çok uzaktasın.Şu an bile 'kim acaba bu lanet insan' diye düşündüğünü biliyorum.Bunları okurken eş zamanlı olarak kafanda bana vereceğin 'seni takmıyorum ki, oooh hayatım gülbahçe benim,sen de kim oluyorsun ezik' temalı okkalı cevabı projelendirdiğini de biliyorum...ama buradan başla ve bunu yapma.

özlem hanım dedi ki...

herşey bir yana.. ben nasıl bir insan olursam olayım.. 30 yaşındayım karşımda "düşün" "bunu yapma" "buradan başla" tarzı cümleler kurman sence de çok itici değil mi?

Adsız dedi ki...

Değil

Adsız dedi ki...

özosum kim bu yaaa..Gercekten senın yanlıs oldugunu ıddıa ettıgı davranıslarını duzeltmenı ıstıyosa oncelıkle kım oldugunu soylerdı.twin senın aşırı mütevaziliğini yanlış yorumlamış.Senin en yakınındaki insanlar biziz.O iğnenin battığını hiç bir zaman hisstmedik.Biz seni tanıyoruz ve nasıl biri olduğunu biliyoruz.Ayrıca hiç de KİLOLU falan DEĞİLSİN.Sen bizim için her zaman İYİLİK MELEĞİMİZSİN....

özlem hanım dedi ki...

abartma tuğçe:) canımsın..

Adsız dedi ki...

bu ne be=)) şakamıdır nedir =)) sana kendine guwenmediini sölüo fln nese de bu kendne çok guwenior bea:D ne ki bu simdi:DD

Adsız dedi ki...

Herkesin çok sevdikleri ve sevmedikleri vardır. Seveni de sevmeyeni de vardır. Her insanın görmediğiniz yönleri vardır. Abartılı bir örnek vermek gerekirse Hitler'i bile onunla ölmeyi göze alacak kadar seven bir kadın vardı. Özlemi çok sevdiğinize ve onun bir melek olduğunu düşündüğünüze eminim ama böyle düşünmeyen baya bir insan da tanıyorum ne yazık ki. Bu çok normal; başta dediğim gibi herkesin seveni de sevmeyeni de vardır( Ben sevmeyen tarafta değilim yada Özlem kötü bir insandır demiyorum -yanlış anlaşılmasın- ben nötrüm. Ben Özlemi sevecek yada sevmeyecek kadar tanımıyorum. Sevmemek ve dargın olmak farklı şeyler. Aramızda yaşanan şey çerçevesinde eleştiriyorum onu ve belki işin aslını bilseniz siz de beni haklı bulabilirdiniz) Ben sadece kırgındım ve içimi döktüm çünkü bunu yapmaya hakkı vardır her insanın. Saydırma amaçlı da değildi yaptığım. Defansif olmaya gerek yok o yüzden. Kim olduğumu söylemememin de bir sebebi var elbette ama bu sebebi açıklamam kim olduğumu açıklamamla aynı; yani bi tür kısır döngü. Bence zaten kim olduğumu anlamıştır Özlem; sonuçta akıllı bi kız...Bide -çok gereksiz olacak ama- ben kilolusun demedim, kilo almışsın dedim.

Adsız dedi ki...

ofhh isimsiz yazısmak çoq saçma kimsenin bi şe anladıgı yok ne gerek war ki şimdi şuna bi derdin warsa konusur halledersin =S saçma yany..

özlem hanım dedi ki...

ben hiçbişey anlamadım..

Adsız dedi ki...

Aslında benimle bir derdi olan Özlem ve evet bence de konuşarak halledilebilir her problem ama kendisi hayatı boyunca benimle bir tek cümle uzunluğunda konuşmuştur, tanıştığımız gün.Evet hepsi budur. O da 'seninle problemim var çünkü...' diye başlamıyordu.
Ben tekrar ve son olarak söylüyorum ki ben bu kadarını olsun söylemeye hakkım olduğunu düşünerek bunları yazdım.
Ve artık susuyorum.

Adsız dedi ki...

susman dogru karar...

özlem hanım dedi ki...

hayır bence susma.. bahadır'a kırgın değil misin?? ona söyleyecek şeylerin yok mu?? www.dayakistiyorum.blogspot.com'a alalım sizi..

Adsız dedi ki...

Bahadır’a kırgın mıyım? 10 yaşındaki sıra arkadaşım, ‘pis zenci’ dediğimde benimle birlikte aynı anda hem gülüp hem ağlayabilecek belki tek insan, ben senin daha adından ve varlığından haberdar bile değilken benden hoşlanmadığını söylediğin ve akabinde görüşmemizi yasakladığın Bahadır’a…’Nasıl olsa tanışınca iyi anlaşırsınız, sever seni’ diye suç işliyor gibi gizli gizli görüştüğüm, bomboş lunaparkta dönme dolaba binip aklıma gelen aptal aptal şeyleri konuşabildiğim ve ilk tanışmamızda hiçbir kıza yavşamadığım kadar seninle ilgilenmeme ama sadece uzun süre sustuktan sonra belinden çektiğin bir kılıcı masaya bırakır gibi ettiğin o laftan sonra beni hiç aramayan Bahadır mı? Bugüne kadar tek bir kırgınlık yaşamadığım (Pardon bir kere ortaokulda habire oturduğu yere kalemkutusunu koyuyorum diye bi tokat eklemişti suratıma, bi kez de sigara içiyor diye küsmüştüm- 1 ay konuşmamıştım), sadece arayıp ‘n’apiyon olm, blancayı sevmeye geliyorum müsaitsen’ deyip çaldığım kapısından beni –saymıyorum kaç kere- uzak ve üzgün bir sesle geri çeviren ( ‘Biz şimdi çıkıyorduk… Bu bayram müsait değiliz…Misafirimiz gelecek) ve 2 yıl önce hep beraber geldiğiniz bir barda karşılaştığımızda herkes yanıma gelip merhaba derken beni görmezden gelen Bahadır’a kırgın mıyım? Düğünüme çağırılacaklar listesini yaparken benden nefret eden ve orada bulunacağı kesin olan bir insandan huzursuz olabilecek bir insanı orada istemediğim için listeyi defalarca silip baştan yazmama sebep olan (Sonrasında salakça bir adalet duygusuyla onu çağırmazsam Tolga’yı, Bertan’ı, Emre’yi de çağıramayacağıma karar vermiştim) en sonunda yine de dayanamayıp ‘Lütfen gel, orada ol, sen benim için çok önemlisin’ diye msn’den mesaj attığım ve ‘mutlaka geleceğim’ dediği için gelinliğimin içinde ‘çıkıp gelir mi acaba?’ diye beklediğim halde bu mutluluğu paylaşamadığım, cumartesi gecesi blog sayfasını okurken beni eskisi gibi çok güldüren ve hala onunla gülemediğim için içimde zaman zaman hissettiğim o burukluğu bana tekrar hissettiren, herkesin hayatında ‘dostum’ diyebildiği birkaç çok özel insan vardır ya; onlardan biri olan dostum Bahadır’a kırgın mıyım?
Çok düşündüm bunu ama kırılamadım ona. Yıllardır tanıdığım arkadaşımın çok düşünerek bu karara vardığına inandım. Ona hiçbir zaman ‘neden’ diye sormadım, soracağımı da sanmam çünkü bu soruyu benden duymanın onu üzeceğini düşünüyorum.
Sana da sormadım yakın zamana kadar çünkü Bahadır seni seviyordu, sana değer veriyordu ve cevabı olmayan sorularla huzur kaçırmak istemedim. Hatta kim olduğumu da Bahadır’ı üzersin diye söylemedim. Sen fark etmedin ama insanlar Bahadır’a olan sevgileri nedeniyle sana duymak istemediğin şeyleri hiç söylemedi. Herkes koyduğun mesafeyi saygıyla kabullendi Özlem…Ama burada, hayatında olmasına müsaade ettiğin ‘seçilmiş’ insanların ve belki başkalarının okuduğu bu sayfalarda senden ve Bahadır’dan çok uzakta çok mutlu bir hayat kurmuş bir insana zaman zaman ima ederek zaman zaman adını kullanarak göndermeler yapman bende içimde kalanları söyleme isteği doğurdu (Zaten ben bunları söyleyerek hayatınızda şuan bulunduğum noktadan daha uzak bir noktaya itilemem, size daha yabancı olamam—belki facebooktaki listesinden de çıkarır Bahadır beni ama daha ötesi yok) Sanırım senin hayatınla en ufak bir ilgisi kalmayan bu insanın hamileliğini sayfalarına gündelik anılarınla beraber taşırken onun o bebeği kaybedebileceği ve bir gün bunları okursa kırılabileceğini düşünmedin.
Bahadır’a kırgın olup olmamam, onun bana kırgın olup olmaması vs. şeyler onunla benim aramda…O yüzden ‘ zaten senin gerçek dostun olsaydı sana bunu yapamazdı’ gibi konuları ben kendim de düşünebiliyorum…Aradan bunca yıl geçtikten sonra benden aldığın dostluğun benim için önemini aklının ucundan geçirdiğini sanmıyorum. Düşünmeni isterken bunları kastediyordum.
Senin de iyi dostların vardır. Kendini benim yerime koy ve onu bu şekilde yitirdiğini düşün…Ve eğer bana acı, iğneleyici bir cevap daha vereceksen yapma. (Bunu emir kipinde söylemiyorum- bir önceki mesajımda olduğu gibi- rica etmek için söylüyorum).

Adsız dedi ki...

kim ahlaksiz simdi

özlem hanım dedi ki...

burada bi ahlak meselesi yok..

Adsız dedi ki...

Şunu mutlaka belirteyim, isimsiz başlığıyla yazan yeni şahıs ben değilim ve kim olduğu hakkında en ufak bir fikrim yok. Bu yazının hangi köşesinden 'eski sevgili' paranoyasına kapıldığını da anlamadım.

özlem hanım dedi ki...

valla arkadaşlar böyle olmuyor isimsiz ya.. madem bloglarda gezinip dahası yorum falan yazıyorsunuz, kimliğini açıklamak zorunda değil kimse alın bi uyduruk google accountu karmaşayı önleyelim rica.. artık isimsiz görünce yerimde bi hopluyorum ne gelecek başıma diye:) rica yani.. arzu tuğçe size emir.. çabuk alın ulan accountlarınızı..

Adsız dedi ki...

sen eski sevgili gibisin:)

Adsız dedi ki...

evt bencede hayat kackını, twin'nin sevgilisiyle birlikte. haaa hatta evlenmiş. ooo baya bi muhabbet var yahu

Adsız dedi ki...

ama ikisi de evli değil mi?

Adsız dedi ki...

evt

özlem twin in eski sevgilisiyle evlenmiş iste.

Adsız dedi ki...

tuğçoş kim peki:)

özlem hanım dedi ki...

tuğçoş da benim yeni sevgilim:) bizim hayat bildiğin gibi değil çok karmaşık..

özlem hanım dedi ki...

tuğçoşun üvey babası da twinin hizmetçisiyle basıldı geçenlerde..

Adsız dedi ki...

tuğçoş ve arzu özlemın tarafında. acayip sevgi gösterileri var.

sevgili değil:)

twin ismini açıkla artık..

Adsız dedi ki...

olayın detaylarını açıklayacak yok mu kimse.

özlem hanım dedi ki...

twini açıklıyorum!!! twin şevval samın teremyağ reklamlarında yıllar önce oynamış ikiz kardeşi..

Adsız dedi ki...

cıvıtma ..

özlem hanım dedi ki...

burası benim çöplüğüm istediğim gibi cıvıtma hakkim var..

Adsız dedi ki...

seni de rahatsız etti galiba bu.

Adsız dedi ki...

Benim kim olduğumu Özlem anladı, Bahadır anladı; beni, Özlemi , Bahadırı tanıyan herkes anladı. Ortada tartışılan tek ilişki dostluk-arkadaşlık. Pembe dizi değil.

Adsız dedi ki...

tamam ya. ben de anladım yani sonunda. bahadır ın eski sevgilisiymişsin sen. sonrada aranız bozulmus darılmışsınız. sağlık olsun twin. arkadaşlık dosluk önemli tabiki.

Adsız dedi ki...

tuğçoş anladın mı sende:)


tuğçoş anladıysa tamam.

Adsız dedi ki...

twin senin derdin ne..

dost mu oldunuz şimdi. arkadaş mı.

Adsız dedi ki...

gerçek dost bence tuğcoş. özosuyla cok samimiler. arzuş da katılsa onlara twin arayıp da bulamadığı sıcak arkadaşlığa kavusacak bence.

bu hikayede kilit insan tuğcoş. twin senin gerçek dostun tuğcoş bende. özoşu boşver artık. kilo da almış. tuğcoş la beraber coşarsınız.

özlem hanım dedi ki...

bu ne ya:))))

iyidir tuğçoş iyidir..

özlem hanım dedi ki...

içinin güzelliği adına yansımış:)

Adsız dedi ki...

içi dışı bir tuğtoşun. adı gibi guzel anlayışlı bir arkadaş. iyilik meleği:)

twin tubiş in üzerine git bence. o seni anlıcaktır.

Adsız dedi ki...

tuğtubiş biraz heyecanlı sanki. çabuk ele veriyor kendini. melekler iyilikler diyiveriyor. ama yinede tubişim i tek geçerim twin.

fundamental dedi ki...

Okuduklarıma inanilmaz sinirlendim..

-insanlarin sismanligi/zayifligi hakkında konusacak kadar 2.sınıf ve belaltına vurmaya calısan bir hırs goruyorum.. uzuldum.......resmen can yakmak istiyorsun..
-2 kisinin arkadasligi 2 kisiyi ilgilendirir. Arkadasliginizin vardigi noktadan sadece sen ve bahadir sorumlusunuz.. bence de dayakistiyorum.blogspot.coma alalim sizi...
-Ozlem dunyanin en kolay insani, melek falan demiyorum ama senin de pek sempatik olmadıgın bence tarzından acikca ortada.. yani oyle buyuk bir cekememezlik var ki nasil desem resmen sov yapmak icin ozlemin coplugune gelmissin. o kadar kompleksli bir tavir var ki... yani cok acayip..helal olsun!
-Madem bahadirla ilişkini duzeltmek istiyorsun, git duzelt o zaman.. bahadir benim ozlemle arkadasligimi bozabilir mi sence? Bahadir benim ozlemle gorusmemi yasaklayabilir mi sence? Cevap vereyim; Bir dunya insan, benim ozlemle arkadasligimi bozmak icin dalavere cevirse bozamaz. ancak ben ve ozlem bozabiliriz...ben ozlemin gozunden anlarim ne demek istedigini.. biz de zaman zaman hatalar yaptik, ama arkadsligimiz bozulabildi mi sence? bozulmadı, bozulamaz cunku bizim arkadasligimizin halati celikten..
-O kadar canin yanmis ki can yakmak istiyorsun... yani resmen icimi sıktın..benim bile canim yandi.. bence bahadir kendi ozgur iradesiyle dogru bir noktaya gelmis, ozlemi karistirmami oneririm.. kimse kimseyi cok sevmek zorunda degil. Ozlemin icindeki guzelligi gorme firsatin olamamis, ozlem acmamis o kapilari.. kotu olmus.....
-Ozlem farklıdır ve orijinaldir.. kimseye yalakalik yapmaz, kendince arizadir vs vs ama onun iyiligi veya kotulugu hakkında bir fikir vermez bu, ozlem sadece farklidir..
-sacmalamaya meyillidir ama anlattigin kişi hicbir zaman olmadı.. bu krizin yasanmasinin tek ve yegane sebebi bahadirin arkadasliginiz konusundaki basiretsizligi veya direyetsizligi olabilir..yeme ozlemi hirsinla...

Neyse beni de cektiniz sacma sapan yerlere twin hanim.. tanimam etmem sizi...bi de burda bahadira laf ediyorum yaaa, melek gibi cocuga..
Cikmak istiyorum burdan ve bu gordugum kadarıyla da hic sevmedim bu bulanık suyu...

Adsız dedi ki...

ben tuğtoştan bekliyordum böle bi yazı ama fundamental geldi. olan twin e oldu yazık. kızcağız ne yapsa olmuyor.

Adsız dedi ki...

bahadır melek
özlem melek
tuğtucoş zaten insan olamaz melek
bu kadar da olmaz bea.

Adsız dedi ki...

twin uslup ve taktik hatası yaptı.

Adsız dedi ki...

sorumlu bahadır dır.

esas bahadırın yazması lazım

Adsız dedi ki...

twin ın arkadasları olarak sorumlu bizce de bahadır dır. bunların burda tartışılmasının sorumlusu da bahadırdır

Adsız dedi ki...

vazgeçtim sorumlu bahadır da degıldır. tuğtoşki hiç olamaz zaten iyiliik meleği o:)

fundamental de gereksiz girdi be. kırılmış insanların üzerine gitme artık sen yahu. herkes anlıyor okuduğunu sokma herkesin gözüne tekrardan fundamental.

tuğtoş tan yazı bekliyorum demiştim. şimdi anlıyorum tubişkumun içindeki sonsuz sevgiyi ve mavi ırmakları. öfkeyi ve kırgınlıkları taşımıyor yüreği. yazmadı o bu yazıyı tuttu elini kırdı kalemini tubişki.

Adsız dedi ki...

valla üzüldüm bende fundamentalin yazısını okuyunca.

Adsız dedi ki...

twin in adını açıklıyorum

Adsız dedi ki...

Ben doğru tahmin ettiysem twini de diğer kahramanları da tanıyorum. Olayı da biliyorum yazılanların çoğu doğrudur. bir kısmını duymadım emin değilim. Doğru tahmin ettiğimi farzederek yazıcam. Twin bir hatunun direkman kıskanacağı tipte bir kızdır. Genelde de kendisine bok atılır. Güzeldir,akıllıdır,bir kıza göre komiktir,başarılıdır vb. O yüzden bu olay kıskançlık temelinde başlayıp alıp yürümüştür. Hata dağılımı yaparsak %40 özlem, %40 bahadır. %20 twin. Özlem kıskançlığına yenik düştüğü için. Bahadır olaya çözüm getiremediğii için.İstese getirirdi tabi ayrı konu, orda başka detaylar var. Twin sustuğu için.Ben olsam çok daha ağır konuşurdum,direk dalardım beklemezdim. efendi davranmış.fUndimental ise olayı bilmediği için saçmalamış hafif. O da haklı arkadaşına toz kondurmaz kimse.Şu standart bir gerçek ki eş, sevgili birinden işkillendiyse onun iddia ettiği gibi çelikten arkadaşlıklar yalan olur. Bunu baştan kabul edelim.Türk dizilerinde olur onun dediği.
Twine tavsiyem stretsin değmez üzüldüğüne.

Adsız dedi ki...

twin kim peki hani açıklanıyordu

Adsız dedi ki...

isimli yi bence özlem yazdı.

Adsız dedi ki...

twin...

güzelsin akıllısın komiksinde.

dürüstce anlat o zaman gerçekleri

Adsız dedi ki...

yani tüm bu olanlar özlem ve bahadırın bok yemesi mi?

bence yazıyı özlem yazmadı. isimli nickiyle yazanı biliyorum.

_e_i_

işte açıkladım.

yakında twin de geliyor

_ _ _ _ _ 5 harf

özlem hanım dedi ki...

bokunu çıkarmayın rica edicem..

Adsız dedi ki...

bence bahadır sorumluluğu %30 u geçmez yani. mümkün değil. olacak iş değil. twin arkadaşımızın ki en kötü %35 vardır hadi %40 diyelim. özlem de bu durumda yüzde 30 olur ki bahadır la aynı sorumluluk oranı çıkar.

bazıları bu oranları uydurduğumu düşünecektir, kesinlikle uydurma değildir. o şekilde düşünmeyin.

demek ki bahadır ve özlem in sorumluluk oranları örtüşüyor bu da onlar için iyi bir şeydir. bir birini nötürler götürür yani. o zaman da twin %40 sorumluluk oranıyla en büyük sorumlu olarak ortaya çıkıyor.

yüzde 40 da çok ciddi ve herkesin düşünmesi gereken bi durum.

twin en azından bunu %20 25 lerde tutmalıydın ama olmadı. senide anlıyorum.

hata dağılımı yapan arkadaşın dikkatine sunarım.

Adsız dedi ki...

"Şu standart bir gerçek ki eş, sevgili birinden işkillendiyse onun iddia ettiği gibi çelikten arkadaşlıklar yalan olur. Bunu baştan kabul edelim.Türk dizilerinde olur onun dediği."

standart bir gerçek, derken hangi standartlardan bahsediyoruz:)

gerçeğin standartlarını yazabilir misiniz?

Adsız dedi ki...

bahadır bu işe bi çözüm bulabiliyordu da neden bulmadı?

Adsız dedi ki...

standart olmayan gerçek, gerçek değildir:)

standart değilse o zaman yalandır

Adsız dedi ki...

Hata yüzdelerinde rakamdan çok içerik önemli gibi geldi.Bahadır %30 olamaz. Karısı kıskanıyo diye arkadaşını silmiş, çaba göstermemiş.bari açıklama yapsaydı.Ederi nerden baksan 50-60 vardır.İsimsizlerden biri Bahadır olabilir.İsim vermiyosa adil olsun.Kendine torpil geçmesin :)

Adsız dedi ki...

bahadır a 50 60 yazan insafsız.

twin de cok masum değil yani. boşuna kıskanmadıya kızcagız.

Adsız dedi ki...

Benim bildiğim bir eski sevgili durumu yok.Var mı?

Adsız dedi ki...

takılmıştır sadece belkide

özlem hanım dedi ki...

eski sevgili diye bişii yok..

Adsız dedi ki...

evt eski sevgili diye bisey yok

Adsız dedi ki...

Bahadıra yazıyo muymuş? Nedir o zaman mevzu.

özlem hanım dedi ki...

alla alla arkadaşı işte.. kurcalamayın arık yahu yetsin..

Adsız dedi ki...

bahadır yazıyordu bence.

Adsız dedi ki...

Ya pes artık. İki insanın sadece arkadaş olması bu kadar imkansız bişey mi? Ne kadar olaydan uzak bi muhabbet dönüyo burda.Taam ben başlattım ama zaten olay falan kalmadı, herkes konuştu anlaştı. Huzur, sevgi, kardeşlik dendi. Mutabakat şerefine sekiz pare top atışı yapıldı.

Adsız dedi ki...

kim konuştu..

ben kimseyle konuşmadım da anlaşmadım da..

Adsız dedi ki...

slm...özoşçumm..fundamental bulunmaz bı dost yorumları okuyunca daha ı anladım..çok şanslısın...