13 Ekim 2008 Pazartesi

"Hayat devam ediyor" diyorduk değil mi? Hem de birçok açıdan çok keyifli devam ediyor. Bayramda oralara buralara gitmedik ama nasıl geçtiğini de anlayamadık, çoook güzeldi. Ailemden uzak olduğum için, annemin mutfakta yemek yapıyor olması, babamın bir tarafta maç seyrederken, kardeşimin facebook başında olması, abimin kocişle oyun oynaması, Tuğçemin durup dururken bana kahve yapması falan benim için çok büyük keyifler.. Evin her tarafından canımdan çok sevdiğim birilerinin çıkması beni aptala çevirdi. Ve evet insan elinin altındakilerin kıymetini bilmiyor. Ailesiyle yaşayan herkesin kulağını çekmek istiyorum. Git iki dakka babanla muhabbet et ulan, adamı hasta etmeaa!! Vee bitanem yeğenim Aslı prensesimin kıçında dolaşmaktan bi hal oldum. Winxlerin hepsinin adını öğrendim.. Bloom, Miusa, Layla, Flora, Tecna, Satella:) Onlar gittikten ve ev bomboş kaldıktan sonra birazcık bunalım ve izlerini takip başladı. Anneciğim kabanını unutmuş. Kapının yanında duracak öyle almaya geliverecekmiş gibi.. Yemekleri dolapta, kardeşimin ayakkabıları benim ayakkabılarımla yan yana..

Aslı'nın kanatları evladımız gibi sevdiğimiz ineğimize emanet:)


Ve Aslı'mın winx balonu kurbişin elinde:)
Kurbişe isim buldum bugün.. Stanley Kurbick:)

14 yorum:

hakkımda dedi ki...

ben gelip evin her yanından çıksam, kocişle oyun oynasam, facebook'a girsem beraber winx izlesek...
Bende çok iyi bi insanım; hatta kanatları bile takabilirim

özlem hanım dedi ki...

gözümde canlandı o kanatlar.. seni değil bizi uçurur:)

abdullah alkan dedi ki...

arayı cok açmamak kaydıynan bir haftalık dozlar halinde uygulanıor aileterapi.. fazlası, her durumda söylendii üzre, bunun da zarar..

özlem hanım dedi ki...

doğru söylüyosun ya:) uzaktan romantik olunuyor böyle işte.. bu arada ben bi haftada da annemle didişmeyi becerdim o da ayrı..

Tanya's dedi ki...

Stanley süpermiş...ailevi durumlar..evet haklısın..oturup laflanmak lazım..öpüp okşamak..sevmek koklamak..ama bunu da bir hafta yapmak lazım.

özlem hanım dedi ki...

1 hafta konusunda mutabıkız:) acıklı bi durum esasında diyecektim ki annem de kesin aynı şeyi düşünüyordur diye düşündüm içim rahatladı..

bahadir dedi ki...

selvi boylum al yazmalı,
tatlı konkit blog yazmalı...

Adsız dedi ki...

özlemcim inan süper bı byram tatılıydi...murat ve bhadırın oyunu bırakamamalarının dısında...senı sımdıden özledık.özlemlere gıdelım mı dıyorum aslıya .annecım bahadırdan korkuyorum dıyo..

özlem hanım dedi ki...

:) sepetleriz bahadırı tuğçecim siz gelin yeter ki.. manyak sıpa ya:) korkacak adam kalmadı sanki.. ama aslı palyaçodan da korkuyor ya çocuk öyle bir bağlantı kurmuş olabilir:)

bahadir dedi ki...

sürekli bi giydirme, sürekli iğneleme merakı askut...

Adsız dedi ki...

=)) çokk eglendim okurken yaa ben de 3 haftadan sora aile saadeti içindeim abluşş ayrıja ablacıımın walizi benimkinin yanındaa en yakın zamanda bekleris istanbulaa=))

Adsız dedi ki...

ps: kanatlara bayıldım ineqçiğe çok yakışmıs..tek eksiğiiki kanattı ztn yaw melek gbi haywan=)

özlem hanım dedi ki...

arzuşum kanatlar köstüşe de çok yakıştı:) winxlere de çok alıştık. Hala sağlam ne balonmuş.. Gerçi biraz havası söndü ama tamamen ölünce aynısından yine alıcam. Kurbişin eli boş kalmasın..

Adsız dedi ki...

stanley kurbiş ismi de kurbişe yakısmıss=) çok ösledmm istanbul ziyareti planları yapalım artıkkkkkkkkkkkkk=) sizi ösledii deniz köprü kayısdağı fln=))