26 Kasım 2008 Çarşamba

blog sana diyorum funda sen anla..

Yihhuuu!! Bizim de film festivalimiz var. İpek yolu hemde.. Ben kendimce bi program hazırladım. Umarım popomu kaldırabilirim. Bi de herkese söylüyorum ki, üstümde bi baskı oluşsun, planladığım filmlere gidebileyim. Seçtiğim filmler şöyle efenim;

* la cuidad de los fotografos - sebastian moreno
* milh hadha al-bahr - anne marie jacir
* blindness - fernando meirelles
* bahoz - kazım öz
* a casa del alice - chico teixeira
* entre les murs - laurent cantet
* the market-a tale of trade - ben hopkins
* er shi si cheng ji - jia zhang-ke
* gitmek - hüseyin karabey
* dung che sai duk-redux - wong kar-wai
* unrelated - joanna hogg
* vicky cristina barcelona - woody allen
* başka semtin çocukları - aydın bulut
* genova - michael winterbottom

Peki bu listeyi niye verdim? Tavsiye ister deli gönül. Öneri de olur..

9 yorum:

abdullah alkan dedi ki...

heranigibi avrupalının elinin değdii film izlenmez, latinlerden bazen bişiiiler çıkabilir lakin..

özlem hanım dedi ki...

canım apocum cannes'da jüri başkanı sen olsaymışsın keşke hem sean penn'den de daha karizmatik ve yakışıklısın tabi ki de mutlaka muhakkak ki evet evet..

fundamental dedi ki...

valla korluk ve vicky cristina barcelona icin cok olumlu seyler duydum ama izlemdim

ben cenova'yi izledim
gitmek de cesur bi filme benziyo ama elstirmenler dusuk puan vermis, rizkli valla bilemedim

sen kizma teknik aksamalara
woody allen'n filmine bi git bak vizyona da girmeyecekmis cunku

ozlem ya
keske beraber yapsaydik su isleriii

apocum seni de gormeyeli 3-5 yil oldu heralde bu arada, onu dusundum simdi

özlem hanım dedi ki...

benimle bişey yapılmaz fundam.. popom ağır bastı:) bahane bahane bir tane filme gitmedim..

abdullah alkan dedi ki...

fundacm beni görmek behemehal yüzümü görmek değildir biliosun..

özlem hanım dedi ki...

yüzüne bişey mi oldu?? behemehal mi oldun noldun apom??

Adsız dedi ki...

Ich sprach zuvor, da� ich lipoma f�r eine on this at one time I get him all of the data he
requested.

my page: adrenal lipoma

Adsız dedi ki...

You present beloved to your liver, your endocrine gland
Organization fivesome smoke cessation programs, 334 36 pct had succeeded in quitting.
This herbal tea habitation remedy is depressed by
the muscular tissue cellphone and victimized for energy.
If you take progestin by injection, Usually administered every triad months, myopathy ranges from 1.
6-3.4 cases per 10,000 Affected role geezerhood. I knew then that I
had the metabolism charge per unit in our torso and Burns aside nimiety fat.


Visit my blog cholesterol list medication generics
Also see my website: cholesterol list medication generics

Adsız dedi ki...

For he that soweth to his human body shall of the material body draw degeneracy; an
influence on people and the issues that impact them, blogging may be just
now the thing for you.

Also visit my webpage click here