14 Kasım 2008 Cuma

o demiş bu demiş

* Can Dündar o kadar sevimli bir adam ki ne derse inanmaya hazırım. İkna olurum Canım yorma kendini..

* Baskın Oran dedi ki; "Atatürk bu devleti laikleştirdi, bu film Atatürk'ü..". Tabi saçma. Yani bu filmin herhangi bir başarı yakaladığını söylemek zor. Ama meselem o değil. Bahadır Ozan buyurdu ardından; "devlet işleriyle Atatürk'ü birbirinden ayırmış". Gülmek istiyorum ama kızacak şimdi. Kızma aşkıııımmmm:)

* Duman buyurmuş; "yaşamadım ben bugünü inadımdan". Evet artık açıklama zamanı geldi. Dumanın birçok şarkı sözünü ben yazdım. Ne demişler "yarışmadı yenilmedi açık seçik sizle oynamadı gerilmedi"..

* Amma velakin (son bir kez kısmını atmak istiyorum) "dudağını öpeceğim hayatın vur kalbim"

8 yorum:

abdullah alkan dedi ki...

atatürk insanın kendine yakışanı giymesi mi dir?
bi de öle bi duman şarkısı mı var olsa ben bilmezmiyim...

özlem hanım dedi ki...

çeşit çeşit atatürkçülük var yavrum, bunlardan biri de neden "insanın kendine yakışanı giymesi, iyi fotoğraf vermesi" olmasın??

"Sevemedim ben bu günü
Sevemedim başından
Göremedim geçtiğini
Yanıbaşımdan, her yanımdan

Gelemedim ben oyuna
Gelemedim yaşımdan
Kovaladım sevdiğimi
Yanıbaşımdan, her yanımdan

Yaşamadım ben bu günü
Yaşamadım inadımdan
Göremedim geçtiğini
Yanıbaşımdan, her yanımdan

Ellerin uzanmasın
Uzak dursun dedim
Sakın dokunmasın
Hayal ettiklerim
Bana yakışmasın
İnancım yok benim"

Aynen böyle bir duman şarkısı var, Bundan bahsediyorsan, ben yazdım ordan biliyorum:) Çok da güzel icra etti kerata..

Adsız dedi ki...

kimin icin yazdiniz bu sarki sozlerini ataturk mu?

özlem hanım dedi ki...

haa?? hahaha!! haaa...

Adsız dedi ki...

ne oldu..

neyi anlatmak istediniz bu sozlerle

özlem hanım dedi ki...

sorduğunuz şeyi anlamlandıramadığımı anlatmak istedim:) "atatürk için yazmadım" demek çok saçma geldi.. nutkum tutuldu..

abdullah alkan dedi ki...

dudağını öpeceğim hayatın vur kalbim" i kastetmiştim ben.. zira biçok duman şarkısını ben söylüyorm..:P senin yazdıını bilsem daa da keyifle söylerdim..

özlem hanım dedi ki...

o vega yavrum.. ama onu ben yazmadım.. veganın düzenlemelerini yapıyorum ben:p