5 Ocak 2009 Pazartesi

"Issız adam" dalgası duruldu biliyorum. Ama ben yeni seyrettim. Ve söylemezsem çatlarım. "Babam ve oğlum"u seyredip montlara sarılıp ağlayanlara, "ıssız adam"da şuurunu kaybedip hönküre hönküre ağlayanlara saygılarımı sunar kent reklamlarının çok daha duygusal olduğunu düşündüğümü ifade etmek isterim. Çağan Irmak bana geçmiyor arkadaş. "Mustafa hakkında herşey"i nasıl yapmış hayret.. Ben seni "çemberimde gül oya"nın, "şaşıfelek çıkmazı"nın yönetmeni olarak hatırlamayı tercih ediyorum Çağan'ım..

9 yorum:

fundamental dedi ki...

kizma ablacim

özlem hanım dedi ki...

kızarım.. çağan ırmak'a ağlama, can dündar'a kızma mecburiyetimizin kaldırılmasını talep ediyorum:)

fundamental dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
fundamental dedi ki...

sen de haklisin
ben de sahsen bu mecburiyetleri uzerimize alinmama taraftariyim..
birakiniz aglasinlar, birakiniz kizsinlar :)

abdullah alkan dedi ki...

babam ve oolumun kısa bi bölümünde ben de bbörmüş ve de bu ve benzeri sahnelerde cocuk tacizine girmez mi diye düşünmüştüm, ne kadar kötü yazsan ne kadar kötü oynasan baba ana evlat durumları bel altına vurmak..
gelsene ya, bi şarap (yada birer ikişer)acsak sabaha kadar fenerbahçe den sinemaya bilmemkimin sevgilisinden falan yardırsak...

özlem hanım dedi ki...

bahçe dedin öldürdün beni, şimdi yola çıkasım var.. beş kuruş para kalmadı desem inanır mısın:)

abdullah alkan dedi ki...

inanırım, 23lira 50 kuruş var bende bugün..

7.oda dedi ki...

ben de mustafa hakkında herşey i tek geçiyorum :)

özlem hanım dedi ki...

bi de çağancığımın türkmax'teki korku evi serisi var ki evlere şenlik.. mustafa hakkında herşeyin gerçek yönetmeni çıksın ortaya:)