7 Nisan 2009 Salı

orama koma bara kobama

Niye yazmıyorum? Yazmak istiyorum aslında, her zamanki gibi söyleyecek çooook çooook önemli şeylerim var. Ama benden herhangi bir şeyi doğru düzgün nizam intizam aman aman yapmam pek beklenen birşey değil zaten. Yoldan çıktım (tay gres) gelicem. Blog dünyasının bana ihtiyacı var, bilincindeyim.
Bu arada asıl önemli olan; sezonun ilk mangalı yakıldı, ilk balkon kahvaltısı yapıldı. Tükkanı açtık. Etini, balığını, birasını, kolesterol hapını kapan gelsin..
Sevimli zenci Hüseyin'e de buradan teşekkürlerimi sunmak istiyorum, çoooook karizmatik liderlerimizin pek bi değişim sembolünün karşısındaki halleri eğlendirdi beni akşam akşam.. "Save the climate" talebinin kime gittiğini ise hiç anlayabilmiş değilim, üstüne alınan da yoktur heralde. Yürü be koçum "save the image of USA"..

8 yorum:

Tanya's dedi ki...

Özlem Hanım,

Çok şükür yazdınız..aa geliyorum gidiyorum bakıyorum..biz kolesterol haplarımızı hazırladık ha..ona göre.

özlem hanım dedi ki...

tembelim ben tembel.. ama bigün sizi bizim evde görme ihtimalim varsa yazmaya devam edebilirim tanya hanımcım:) kolesterol hapınaysa hiç ihtiyacınız olmadığı çok açık.. kırmızı şarabınızı alınız geliniz.. bursa sizin eviniz sayılır nasıl olsa di mi:)

tafa dedi ki...

valla eksiklik hissediyordum kaç zamandır!! iyi ki döndün. yapma böyle bu kadar ara verilir mi ya! bekliyoruz yazılarını!!!:)

özlem hanım dedi ki...

tafacım biz de seni bekledik çok ama hala tık yok..

tafa dedi ki...

yazabilsek yazacaz ama olmuyor. sizler gibi yazamıyoruz efenim. güzel şeyler yazmak için gezmek,görmek ve de yaşamak lazım. ben ne anlatiim işi mi?:) sizi okumak daha ii geliyor. devam ediniz ,durmayınız.

özlem hanım dedi ki...

hiç evden çıkmayan birine bunu söylemen enteresan. en azından işe gidiyorsun, bu da bişey:)

Tanya's dedi ki...

Özlem hanım,

Alırım bir şarabımı gelirim yanlız..

özlem hanım dedi ki...

tanya buraya tanya buraya!! hazır zayıflamışsın gel de şişmanlatalım seni:)