9 Kasım 2009 Pazartesi

Okan Bayülgen "consume obey die" mesajıylan beynimi dürtüklediği anda ben bejeweled, restaurant city, country story, pet society, farmville bataklığında debeleniyordum. Aslında debelenmek yanlış kelime. Ben artık debelenmiyorum. Kendimi bıraktım. Şimdi bu "kendimi bıraktım"ımın arkasından gelebilecek 43 farklı cümle var. Ama ben bunları yazmayı düşünmüyorum. Çünkü nasihat hakkı doğuyor. Nasihat naif bi kavram. Bunun en acımasız şekli annemden geliyor. Annem konu ben ve hayatım olduğu zaman sevgi dolu anneden "yıkıl karşımdan gözüm görmesin"e 3 saniyede falan geçebiliyor. Annemin gürültülü tepkilerinin yanında babamın yaptığım 1500 parçalık puzzle'a bakıp "bununla mı uğraşıyorsun" deyip bir iç geçirmesi var ki hangisi benim moralimi daha çok bozuyor karar veremiyorum. Bunların yanında daha yumuşak "e bari çocuk yap" türevi tavsiyeler. Ve en yumuşağından "ne güzel bi dolu vaktin var şunu yap bunu yap.."... Ne diyordum? "Kendimi bıraktım"ı açmayacaktım. Ne açıcam ya.. Nokta.

5 yorum:

fundamental dedi ki...

onu bunu bırak da nerdesin sen yaaaa!! meraktan tolgaya bile ulastim, tee new yorklarda cikti cocuk :)

ara beni, dovucem seni :)

Tanya's dedi ki...

Acmaya ya tabi..bırak kendini gitsin...

fundamental dedi ki...

ozlem blogunda soldaki su 'benn' kisminda 30 yasina yaklasmis diyor.

ne kadar yaklastin, ustune bastin da uzaklamasmaya mi basladin..

gicigim kizim sana
derdim sensin

özlem hanım dedi ki...

nüfustaki yaşım ilerledikçe akıl yaşım düşmekte güzel kardeşim. hayat boyu 30 yaş olgunluğuna bile ulaşamam bu kafayla. aynı kafa karışıklığında sürünür dururum daha. değiştirme gereği duymuyorum info falan. bigün kendimi değiştirmeyi başarırsam orayı da değiştiririm merak etme..

gıcıksın bana yeni bi haber değil..

yazan:kaltak özlem

fundamental dedi ki...

bu blogdaki sansasyonu seviyorum eheheh...