16 Temmuz 2007 Pazartesi

Pembe Nüfus Cüzdanı

Cumartesi akşam üstü Antalya Havaalanı'nda North Shield'de oturdum, uçağımın saatinin gelmesini bekliyordum. Yanımdan son derece göz alan bir pembe, son derece göz alan bir yeşil birşey geçti. Aslında hoşuma gitti. Pembe etekli, yeşil şallı, poposuna kadar uzun simsiyah saçlı, iri yarı güzel bir kadındı yanımdan geçen. Karşıdan gelen iki sevimli "aaaaaaaaaaaaaaa Bülent hanım ne kadar güzelsiniz" diya cırlamasaydı anlamamıştım Bülent Ersoy olduğunu. Gerizekalı olduğumdan değil tabi arkadan gördüm pembe nüfus cüzdanlı divayı.


Değer yargılarını alt üst eden bir şahsiyet. Bizimki gibi bir ülkede böyle bir saygınlığı nasıl elde ettiği çok uzun uzun tartışılmalı sanki. Ama öyle bir kabukla çevrili ki... Neyse ya nasıl ikiyüzlü olduğumuz bize hatırlatması için diyorum ki "Allah Bülent Ersoy'u başımızdan eksik etmesin".

2 yorum:

Adsız dedi ki...

yorum sadece bülent ersoy adına yapılmamalı yorum bütün pis nefisli karılarını bu tür insanlarla aldatanlarla ilgili yapılmalı önce aldatırlar sonra hiçbirşey yokmuş gibi karılarının yüzüne bakarlar birde karısı ile birlikte onunlada hayatını tıngır mıngır geçirirler aslında herşeyin başlangıcı yine erkek yani anlıyacağınız onlar istemese değişik ilişkiler böyle bi topluma sahip olmayız ben gaylere travestilere transexsüellere suç bulmuyorum bu onlara allahın bir mükafatı sınavı geçip kalmak onların gizli dünyalarında saklı ama erkeklerde onları artık rahat bırakmalı devlet sınırları kaldırmalı yollarda olmamalı bu ınsanlar ınsan gıbı ıslerınde olmalı nıtekım oldurulen ece gıbı işci bulma kurumunda işçilik için kaydı bile olsa bulunmalı bülente vakıf olan bütün özellikler yasalar onlara bana sunulmalı yolda değil evde herkes gibi onlarda her haklarından yararlanmalı saygılarla

özlem hanım dedi ki...

"allah mükafat sınav" falan konularında yorum yapamayacağım. ama evet yollarda değil işlerinde güçlerinde olmaları benim de dileğim. bizim ülkemizde zor ama olmayacak birşey değil..