12 Ağustos 2008 Salı

ben hüsrana komşuyum...

Benim acayip arabesk bi tarafım var. Depresyona meyilli karakterim de bunu destekliyor tabi. Nerden estiğini anlayamadan bir adet "Ebru Gündeş" şarkısı indirmiş bulunuyorum ki kendisi ülkemiz sınırları içindeki tahammülü en zor insanlardandır diye düşünüyorum. Ebru Gündeş, Ebru Şallı, Ebru Destan, Ebru Yaşar... diye döküldü birden zihnim. Bela mısınız kardeşim!!! (Derin nefes)

Neyse efendim ben bu şarkıyı indirmiş ve 25 kere dinlemiş bulundum. Şarkımız "Kaçak". Hülya Avşar'ın (anıra anıra mıydı, böğüre böğüre miydi) pek bi hislendiği şarkı.

Bir daha bu yolları aynı hevesle yürür müyüm..
Kim bilir ne bekliyor kalır mıyım ölür müyüm..
Ne malum dünya gözüyle bir daha görür müyüm..

Bilinç altı bilinç üstü anlamsızca çalışıyor işte. Bu şarkıyı dinlerken insan(o insan ben oluyorum) resmen terkedilmek istiyor. Koca insanıyla ne zamandan beri anormal bir huzur içinde yaşıyoruz. Huzursuz yapımı bu kadar huzur rahatsız ediyor tabi. Bi terkedilesim var:) Hayatımda çok huzurlu olunca ben de şarkılara atıyorum kendimi bu aralar ne yapalım...

"Benim sermayem çift el artı çift göz
Karamsardan varan harbi doğru söz
Acılarımsa köz
Ah bu benim sisli yollarım"

Hatta;

"Artık bülbül ötmüyor gül dolu pencerede
Yalnız hatıran kaldı boş kalan çerçevede.."

7 yorum:

Adsız dedi ki...

aynı hastalığın bi derece ağır olanından geçiriorm bu aralar hayırdır işallaa ırsi fln mıdır kie?

özlem hanım dedi ki...

rahat dur kız.. zirat nerde:)

bahadir dedi ki...

huyt sakin..

özlem hanım dedi ki...

bi enişte olarak ağırlığını koyman lazım kuşum afferim.. daha sert de çıkabilirsin benden izin..

Adsız dedi ki...

=)) zirat ii konyada ben alanyadaım ne yzıkk=(

abdullah alkan dedi ki...

ebru hakkında yazarken, konuşurken ve hatta düşünürken biraz daha özen biras daha dikkat lütfen.

özlem hanım dedi ki...

allah ebruyu nasıl biliyorsa öyle yapsın..