11 Eylül 2008 Perşembe

Erteleme Kraliçesi

- Özlem hanım bizim dvdler vardı sizde...
- Hö??
- Güzel kardeşim 8 ay önce almışsınız filmleri hala getirmemişsiniz...
- Höeeaaaa...
- Getir!!
- Hı hı..


- Özlem hanım iyi günler Color kuru temizlemeden arıyorum. Bi t-shirt var burada..
- Eeeee?
- Sizin?
- Hmmmm..
- 5. aydan kalmış...
- A aaaa..

- Aşkım sen annemi hiç aradın mı bu aralar?
- Bu aralar derken??
- Bugünlerde??
- Bugün aramadım..
- Dün?
- ..
- Geçen hafta?
- ..
- Son aramandan bu yana kaç gün geçti bi fikrin var mı?
- ..

Allah bana bu mübarek ramazan günlerinde akıl fikir versin.. Olmazsa bayramdan hemen sonra versin lütfeenn..

21 yorum:

fundamental dedi ki...

oleeey
blog eski gunlerindeki pembeli cicekli bocekli sevgi dolu atmosferine kawustu
hehhooyyt!!
cok mesuduz,
imza: sirinler

olur oyle hafiza kaybi, bahadirin dedigi gibi okuturun hafiza biseyin kalmaz kuzum

c dedi ki...

konuyu deiştirme funda. twin kim tuçoş kim falan be anlayamadım daha olayı.

ya arzu koca kız olmuş ya!!

özlem kaç kilo oldun onu da bi açıkla artık. bende 75 kilo oldum. inanmazsınız valla. göbeğim bie var hafiften.

c dedi ki...

daha şimdi yeni kaşarlı biberli ve domatesli gözleme yedim. yedikçe bi huzur gelmeye başladı. kiloyla beraber huzur geliyor.

özlem hanım dedi ki...

"fundam öper seni mutlu pandan" o zaman.. hey ley loy loy..

can efendi anlarsın sen ne çakalsın:) arzu koca kız oldu istanbullara salıcaz bakalım neler görücez.. diyetisyen olcak ablasını zayıflatıcak yavru kuşum.. kilom 58 çok merak ediyorsan arzu mezun oluncaya kadar da hızla artacak gibi görünüyor.

yaşasın magnum yaşasın 5 şekerli kahve..

Tanya's dedi ki...

Özlem Hanım,

Ahaha..bende balık hafızayımdır..bilincim herşeyi gerilere itiverir..hatırlamak istemezsem mümkünü yok cıkmaz..

İyidir de bu haller..

bahadir dedi ki...

konkit yaa

özlem hanım dedi ki...

tanyacım;

benim durumun unutkanlıktan daha fena bişey. yarın yaparım öbür gün giderim yarın ararım derken geçen aylar yıllardan bahsediyoruz burda daha çok. balık hafıza ertelemenin yanında sevimli bişey ne olur ki bazı şeyleri unutsak..

aşku noldu??

c dedi ki...

durduk yerde ortalığı karıştırmışsın özlem valla yine. cinsin sen cin.

58 kilo bisey değil ya.

şimdi anlamadığım noktalar var benim:) konuşmak anlamak isterim. birileri yardımcı olsun bana:)
yalnızım, sevgilim de yok vakit geçmiyor böle yalnız. bu konulara karşı da ilgiliyim:)

funda ya sorcam ama o da sok sert. şimdi yazar dümdüz eder beni diye çekiniyorum valla:)

arzu nerde okucak istanbul da mı. hangi okula gidecekmiş. alla alla ya çocoğa bak.

özlem hanım dedi ki...

fundaya sor ama buradan sorma rica... arzu yeditepe beslenme ve diyetetik adlı güzide bölümümüze girdi..

özlem hanım dedi ki...

şu kadarını söyleyebilirim ama tuçoş benim 3. kardeşim..

özlem hanım dedi ki...

çok alakasız yani herşeyden..

c dedi ki...

haha sormam ya.. :))

kimseye sormam:)

arzu yu da tebrik ederiz.. diyetetik güzel isimmiş ama..

tuğcoş u biliyorum galiba. senin ataköydeki evde bi karşılaşmıştık galiba.

delikanlı dedi ki...

sürprizleri sevdiğin için unutuyorsun bence:)
aa tişört mü tanrım bi tişörtüm daha varmış hehe:)

özlem hanım dedi ki...

delikanlı

t-shirt benim değilmiş ya kocişinmiş:)

delikanlı dedi ki...

sana yeni tişört aldım kocişkom filan diye yuttur o zaman,durumdan fayda sağlamak lazım:)

abdullah alkan dedi ki...

unutkan olmakla aptal olmanın hiçbi şekilde alakası olmadıını yıllarca savundum ben savunmaya devam ederim..
dün misal dışarı çıkarken takma dişlerimi unutmuşum..
arzu istanbula gitmesin üniversiteyi falan of ya hadi başladı madem hiç bitirmesin uykularımız kaçmasın
canın göbee devasa gerçekten ama mütaait bi kişi olduu için bi nevi iş icabıdır..
blom mlog negüzel ne güzel can burdan falan ekmek cıkmazz...:D

özlem hanım dedi ki...

onun canı bela çekti.. ondan geldi ama bitti güzelim kusura bakma..

c dedi ki...

kacirdim en guzel yerlerini:)

Birileri tartissada izlesek ya. Uzun zamandir sole entrika olmadi hayatimda:)

Kismet by apo belli olmaz nerden gelecegi:) gerci artik arzuyla aliyle falan takilmam lazim:) belki arzuyla tanisiriz:)

c dedi ki...

Insan haber verir ozlem ya:) twin I bile tanimiyorum mesafe girdi araya:)

özlem hanım dedi ki...

ya sabır..

fundamental dedi ki...

ya cok sıkıcı oldu bu blog
yok mu kavga gurultu biseylerr!