10 Eylül 2008 Çarşamba

BU GİZEM ORTAMI NEDEN Bİ ANLASAM!!!??!!

12 yorum:

c dedi ki...

aloo alooo

naber özlem. hangi gizemden bahsediyoruz.

napıyorsun özlem hanım. baya büyütmüşssün blog olayını.

özlem hanım dedi ki...

bıktım ben bu isimsiz sürüsünden yaaaa.. bi de aralarında tanıdığımız insanlar var yani onlara ekstradan teessüflerimi sunarım.. üzüyosunuz beni arkadaşlar.. "özlem menekşe yılmazlar" yazmışım profile, twin adı dışında ne kadar açık olunabilirse olmuş, adam gelmiş can turan diye, sizin bu isimsiz isimli halleriniz nedir..

abdullah alkan dedi ki...

yannız gizem bana hasta can, kesik yani sen boşuna şeetme..

özlem hanım dedi ki...

hah bi de gizem çıkarın başıma.. can mesela isimsiz olarak girsin biz apoyla çok iyi arkadaş olabilirdik ama sen bizi tanıştırmadın çok kırgınım sana desin.. kırdırın bana bilgisayarı felan millet de gülsün eğlensin..

c dedi ki...

lisede gizem vardi:) tatli hatundu valla:)

özlem hanım dedi ki...

ya hey gidi hey:)

c dedi ki...

ozlem sen o kizcagizi da dovdun mu?

özlem hanım dedi ki...

zor kurtuldu elimden.. tövbe estafurullah..

c dedi ki...

neyse burda aciklamak istemiyorum!!

abdullah alkan dedi ki...

pek bi can landı bak buralar fena mı oldu..
gizem adamısın can walla.. ençok da bu tutluo hayranlarınca..

ayrıca özlem hanm kimseyi dövmez, yannız dayısın oolları war ben biliyorm zebellah gibi, of cok fena.

c dedi ki...

ismi gizem olan hatunlar bi çekici oluyor nedense. denk mi geldi bilemiyorum..

apocugum seninde artık evlenme vaktin geldi guzelim. gizem mizem sana gelmez:)

abdullah alkan dedi ki...

can beni üzmek için mi yapıosun? biliosun boşandım ben, ancal haftasonları cocuklarımla vakit geçiriyorm.. hafatiçide içip içip dertlenip blog falan...