9 Eylül 2008 Salı

Bir haftadır gerim gerim bir acayip oldum. Çok sinirlendim. Çok bağırdım çağırdım. Kollarım bacaklarım tutuldu kasılmaktan. Neden? Bkz. "Yaz Geçer" adlı son derece masum postun yorumları...

Ama sabahtan beri isimsiz bir arkadaşın yorumlarıyla kendime geldim. Aman ya noluyoruz.. Kilit insan bence de Tuğçoş:) Hatta Tuğçoşko.. Yetsin artık bu daraltı.. Teşekkürler "isimsiz"e.. Elbette canım kardeşlerim Tuğçoş ve Arzuş'a.. Elbette canım canım melek (herkes kadar) arkadaşım Fundikime.. Yorumlar silinmeyecek, bundan sonra sinir bozulmayacak, gerekirse suşi bile yenecek...

Herkesten ricam; yorumlarınızı silmeyiniz... Silenin yorumu ceza olarak post şeklinde yerini alacaktır..

İyiydi Fundam iyiydi:)

Sevgi saygı barış özgürlük huzur dinginlik adalet dileklerimle...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

özlemciğim, güzeller güzelim, tombulum, tuntişim tubişim benim. birtanem, nurtanem dünyalar güzelim.Seni sevdiğimi anladığım günden beri
Sesler değişti, renkler değişti
Yüzümdeki çizgiler başkalaştı
Geçmişim değişti, oyunlaştı

Yeşilin ortasında gelincik gibi
İnceleşti, yabancılaştı
Siste bağıran vapur düdükleri gibi
Geliyor muyuz, gidecek miyiz

Yoksa çığlık çığlığa

Seni sevdiğimi anladığım günden beri
Hiçlik değişti, yokluk değişti
Karşılıksızlığım dengeleşti
Günler değişti, sana dönüştü

Nasıl gördüğün düşü yeniden istersen
Nasıl bir yılgınlıktır sabah zilleri
Zamanı gelince nasıl terkeder kuşlar
Kaçıyor muyuz, kalacak mıyız

Yoksa çığlık çığlığa

Seni sevdiğimi anladığım günden beri
Dostlar değişti, yüzler değişti
Yorgun sokaklar bile karşı çıktılar
Adresler değişti, evler değişti

Seni sevdiğimi anladığım günden beri
Gökyüzü değişti, geceler değişti
Çocuklar bile bana çiçek diye baktılar
Yaşıyor muyuz, unutacak mıyız

bence silmek o postları daha iyidir. hayırlıdır. kimseye de faydası yoktur. tutoş tubişkim olsa o da istemez güzellikler içinde kırılmış bir gönlü. sana da sevgiler tubişkin.

öperim yanaklarından özlemciğim.
denk geldi yazdım. ben teşekkur ederim.

abdullah alkan dedi ki...

rahat olmak lazım..

fundamental dedi ki...

evet ya cok kizgin yazmisim
musadenle silsek hepsini topluca cok iyi olcek bence

yine burda tuketim toplumunda mutlu/sen/şakrak olsakk, sarkilar soylesekk!

imza:yirtikdondanfirlayanavokado

özlem hanım dedi ki...

silmek yok... çok ciddiyim.. önemli benim için..

c dedi ki...

bu adam kim ya. isimsiz:)

özlem kim bu açıkla..

Adsız dedi ki...

tanıyomusun bu isimsizi..kımsın sen.