23 Mayıs 2009 Cumartesi

iiiiiiiiiii ki doğmuş berkay..

Bu aralar yani bu sene doğumgünleri biraz problemli. 30 yazıyla otuz.. Pek kolay değil kabullenmesi. Geçtiğimiz sene 29'u doldurdumla kendimizi oyalarken, bu sene kaçış yok. 30'u doldurduk, 31'den gün alıyoruz. Genç miyiz, değil miyiz, sen de beyaz var mı, göz kenarları falan filan işte illa bi yerlerden konu buralara geliyor.
Ama bi dakka, bu yazı karamsar bir yazı değil. Kutlama yapıyoruz.
Canım Berkaycığım; çok mutlu, çok uzun, sağlıklı bir ömür diler, doğumgününü kutlarım şekerim.

Belki de herşey o kadar da değişmedi. 13 yaşındaki gibi gülebiliriz yine. Su savaşı yapsak çok eğleniriz. 16 yaşındaki gibi nefes almadan saatlerce konuşabiliriz. 19 yaşındaki gibi zıvanadan çıkabiliriz, deniz müzelerinde baygınlık geçirebiliriz:) Her hal ve şartta muhtemelen ben tıkınıyor olurum:)

11 yorum:

fundamental dedi ki...

tikinmani anliyorum da elindeki camsil ne ayak ozlem yaaaa
cok duygulandimmm :)

ne guzel yazi, ne guzel foto
opuyorum ikinizi de :))

özlem hanım dedi ki...

elimdeki camsil ne ayak?
berkayın elindeki camsil ne ayak?
yarıya kadar ıslak t-shirtüm ne ayak?

senin elin de kutuya hamle yapmış, gözden kaçmasın:)

fundamental dedi ki...

haaa anladimmm, piknik otobusunun camlarini siliyosunuz tamam, okey
ayaklarinin konumuzla ne alakasi var ayrica? eheue, birazdan konuyu dugun dekolteme cekicem merak etme :))

e cok istahli yiyosun, canimiz cekmis
bence o kurabiyeleri berkayin annesi yapmis
o kutu bizim evden cikma bir kutuya benzemiyor zira. butun kutularimizi tanirim

oyle sanal alemde islak tsort falan deme bak, bahadir bilmiyorum bi uyar su kizi istersen.

bahadir dedi ki...

bürrrstt..

abdullah alkan dedi ki...

65 günüm kaldı raıkrol yıldızı olmak için 30una kadar zaman vermiştim kendime,neyse rakınrol yıldızı gibi yaşarım ben de nabalım.
saydıklarını yapabilirmiyiz bilmem ama cok şaane şeyler yapcak şaane adamlarız daa cok uzun seneler,..
cok yaşa berkay nice yıllara, yaşasın ıslak tişörtler..

cabeza de turco dedi ki...

haaa?! nassil olmus da ben bu sahane yazyi gormemisim... 2 gundur buradaymis halbuki... Daha onemlisi nasil olur da ben bu fotografi omrum boyunca hic gormemisim... cok bir acaip... Kendimi taniyamadim... Kimseyi taniyamadim. benim aklimdaki cocukluk hallerimiz benim evdeki resimlerdeki gibi... Sizin elinizdeki resimlerdeki gibi degil. insan sasiriyor... Camsil olayini da hatirlayiverdim simdi... ozellikle getirmistik o gun... he he... Sahane bu arada bu resim ortaokul 1 yani 1991, yani 12 yas yeni dolmus... Olacak is mi bu... Cok sagolasiniz hepiniz... Acaip duygulandim... Apo valla sen gonlumuzun rakirol yildizisin!keyfine gore yasa...

cabeza de turco dedi ki...

"Raki-rol yildizi" yazmissim yanlislika ama sanki o da olur gibi...sen ne diyorsun Apo?

cabeza de turco dedi ki...

valla hakikaten ben o kutuyu tanidim... bizim evde butun o kirmizi kutulardan boy boy vardi...

Annem yapmistir ama kesin de berbat olmustur.. annem hayati boyunca kurabiyelerinden cok utandi...hep ozur diledi. Mutfak , yemek isinden de nefret etti... Birilerinin kurabiyelerine soyle saldirdigini, digerinin yedigini gorse soyle o da duygulanir aglardi valla su dakikada...

hakkımda dedi ki...

çok kıskandın beee.

özlem hanım dedi ki...

fundalık, cuma günü pilatese başlıyorum. 6 ay sonra göstericem ben sana dekolteyi. şimdiye kadar gösterdiklerim sayılmaz..

apocum, rakınrol yıldızı olunmaz, doğulur. senin için rakınrol yıldızı. jim morrison kurban olsun sana..

berkaycım, elimde bitakım fotolar daha var piyasaya sürmek istediğim. cesaret verdin. bahaneler yaratayım, elimden geleni ardıma koymayayım, afişe de afişe..

raki rol yıldızı da rakıyı çekip çekip rol kesen denyo gibi geldi bana sevmedim:)

abdullah alkan dedi ki...

pilatezz...pess.
rakirol yıldızı özlem hanımın yorumuyla yatar yoksa bana sempatik gelmişti aslında başta.
ne otuzmuş ya aman allaım bitsede geçse 40 a kadar bi raat etsek..