27 Haziran 2011 Pazartesi

Ben blogumu özlüyorum. 1 sene 3 ay önceki herşeyi özlediğim gibi bloguma aklıma estiği gibi saçma salak herşeyi yazmayı özlüyorum. Ama 1 sene 3 aydır en sıradan herşeyi yapmakta zorlandığım gibi buraya birşeyler yazmakta da zorlanıyorum. Buraya yazmak benim için yaşadıklarımın altını çizmek gibi olmuştur hep. Evet hayat devam ediyor, evet ben yine gülüyorum, tatil programları yapıyorum, zayıflamaya çalışıyorum.. Ama hayatın devam ettiğini belgelemek zor geliyor. Şimdi ben buraya şöyle gezdik böyle eğlendik yazsam Bahadırıma haksızlık edecekmişim geliyor. Ama bir saniye aklımdan çıkmasa da ben Bahadırım olmadan da... yazdım kaldım işte. Devamı gelmiyor.

12 yorum:

Tanya's dedi ki...

Neler olmus yahu?:((

Yanlis anladim dimi?

Tanya's dedi ki...

Neler olmus yahu?:((

Yanlis anladim dimi?

özlem hanım dedi ki...

doğru anlamışsındır heralde. hayat işte..

Tanya's dedi ki...

:(((

ne diyeyim bilemedim ben.

Adsız dedi ki...

kurduğum cümleler çok klasik olabilir, söylemek istediğimi tam olarak ifade edemeyebilirim belki ama deneyeceğim: evet hayat devam ediyor. güldüğünü görmek ve seni mutlu eden şeyleri burada "belgelemen" bizi de mutlu eder. zaten ancak kötü insanlar bir başkasının sürekli mutsuz gezmesini ister. Seni seven insanlar senin mutluluğundan yalnızca mutlu, mutsuzluğundan yalnızca mutsuz olur.

Aslında sen istesen bile sürekli olarak mutsuz gezemezsin; insan beyni sürekli olarak mutsuz olmaya izin vermiyor. Sistemimiz bu şekilde, kendini sakın suçlama.

Mutluluğunu, mutsuzluğunu, şımarıklıklarını burada paylaşan Özlem hepimiz için makbuldur. Doğrusu budur.

Ö.

özlem hanım dedi ki...

teşekkür ederim iyi geldi:)

Adsız dedi ki...

özlem hanımın herşeyi paylaşmasını doğru bulmuyorum.tüm yazılarını okudum baştan sona gerçekten görkemli bi hayat yakışıklı kültürlü bi adam büyük bi aşk ve maddiyat .... insan hayattan daha ne ister falan diye iç geçiriyor insan sahip olamayınca.hem ne gerek var ki mutluysan mutlusun kardeşim yaşa hayatını havuzlu evini gezmelerini burjuva hayatını resimlerle aleme ilan etmenin manası ne?hasetle bakmak ayrı bi de iç geçirmek imrenmek ayrı ikisi de NAZAR.

Adsız dedi ki...

bu arada bloğunuzdaki yazıları iki ay önce okumaya başladım.yani göz benim değil :)

özlem hanım dedi ki...

ben bu blogu bırakıp kaçıyorum galiba..

cabeza de turco dedi ki...

Son yazan adsiz vatandas'a... Ayip diye birsey var, yuh diyorum. Bu kadar mi empati yoksunu olur insan... Niye yazarsin soyle faydasiz yorumlari... ne gecti eline, super fikirlerini buraya dosemekle...

Ilk yazan Adsiz'a da tesekkur ediyorum. Ustune denilebilecek birsey kalmamis.. Ozlem, birakip kacmak senin bilecegin is ama seni buradan takib eden bizler ilk adsiz gibi dusunuyoruz, ikincisi gibi asla degil...

Adsız dedi ki...

niye bana tepki gösterdiniz anlayamadım.tekrar ediyorum özlem hanımın özel hayatını bu kadar afişlemesi bana göre yanlış dedim.amacım kimseyi kırmak veya üzmek değildi.yine de özür dilerim

özlem hanım dedi ki...

kavga etmeyin çocuklar:) kırılmak üzülmek falan yok. gerisini keyfim bilir..