11 Mayıs 2008 Pazar

Thanks

Teşekkürler...

Anneanneme, dünyanın en iyi annesini doğurduğun için, dünyanın en enteresan kadını olduğun için, herşeye üzüldüğün için:), kimseye eyvallahın olmadığı için, seni anlayabilecek kadar yaşadığın için...

Tuğçeme, abime ve Aslı'ma çok iyi baktığın için, çok iyi bir arkadaş olduğun için, örnek alınacak bir anne olduğun için (izlemedeyim senden çok şey öğreniyorum), anneme benden daha iyi bir kız olduğun için, halalığı bana yaşattığın için (çok manyak birşey gerçekten), tabi ki Aslı'mızı doğurduğun için...

Babaanneme, dünyanın en sevgi dolu babasını doğurduğun için, bana bu burnu ve tombul yanakları verdiğin için (senin suçun biliyorum), melekler hep yanında olsun...

Canım anneme, beni ben yaptığın için, ben olmam için beni hep desteklediğin için, kardeşlerim için, sevgin için, bize her koşulda katlandığın için, merhametin için, sıcaklığın için, bize verdiğin milyonlarca şey için, sen olduğun için, var olduğum için...

Sana ne kadar teşekkür etsem az biliyorum... Anneler günün kutlu olsun melek annem...

Hepinizi çok seviyorum...

Yakında aranıza katılacağım merak etmeyin... Acele yok..

Hiç yorum yok: